უკან
მედია მონიტორინგი 2012
ქვეყანა: საქართველო
დონორი:
გაეროს განვითარების პროგრამა (UNDP)
თარიღი: მაისი 2012 - ნოემბერი 2012
პროექტის მიზანი:
სატელევიზიო არხების შესწავლა წინასაარჩევნო პერიოდში.
კვლევის დიზაინი:
მედია მონიტორინგი როგორც რაოდენობრივი, ისე თვისებრივი ცვლადებით.
თვისებრივი კომპონენტი:
რაოდენობრივი კომპონენტი:
- დრო
- თანმიმდევრობა
- ტონი
- პირდაპირი/ირიბი საუბარი
თვისებრივი კომპონენტი:
- ბალანსი
- მიკერძოებული გაშუქება
- სიზუსტე
- ფაქტებზე დაფუძნებული გაშუქება
- ფაქტების დროული გაშუქება
- კადრითა და მუსიკით მანიპულირება
- ახალი ამბების იგნორირება
მასალები:
1. 2012 წლის ივნისიდან სექტემბრამდე ყოველ მეორე ორშაბათს და სექტემბრიდან დეკემბრამდე ყოველ ორშაბათს საქართველოს საზოგადოებრივი მაუწყებლის გადაცემა "მედია მონიტორში" მონიტორინგის შედეგების განხილვა.
2. ყოველთვიური ანგარიშები:
სატელევიზიო არხები: 11 მაისი - 31 მაისი; 1 ივნისი - 18 ივნისი; 19 ივნისი - 2 ივლისი; 3 ივლისი - 16 ივლისი; 17 ივლისი - 30 ივლისი; შუალედური ანგარიში (11 მაისი - 15 აგვისტო); 16 აგვისტო - 31 აგვისტო; 1 სექტემბერი - 14 სექტემბერი; 15 სექტემბერი - 29 სექტემბერი; 1 ოქტომბერი- 13 ოქტომბერი; 23 ოქტომბერი - 3 ნოემბერი.