2014 ადგილობრივ არჩევნებთან დაკავშირებით ტელევიზიების (საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხი, რუსთავი 2, იმედი, მაესტრო, კავკასია, ტვ3, ტაბულა, აჭარის ტელევიზია) მთავარ საინფორმაციო გამოშვებსა და თოქ-შოუებზე დაკვირვება.
მედია მონიტორინგი როგორც რაოდენობრივი, ისე თვისებრივი კომპონენტებით:
რაოდენობრივიკომპონენტი:
-
- დრო
-
- თანმიმდევრობა
-
- ტონი
-
- პირდაპირი/ირიბი საუბარი
თვისებრივიკომპონენტი:
-
- ბალანსი
-
- მიკერძოებული გაშუქება
-
- სიზუსტე
-
- ფაქტებზე დაფუძნებული გაშუქება
-
- ფაქტების დროული გაშუქება
-
- კადრითა და მუსიკით მანიპულირება
-
- ახალი ამბების იგნორირება
საინფორმაციო გამოშვებები: 15 აპრილი – 2 მაისი; 3 – 23 მაისი; 24 მაისი – 14 ივნისი; 15 – 30 ივნისი;
თოქ შოუები: 15 აპრილი – 2 მაისი; 3 – 23 მაისი; 24 მაისი – 14 ივნისი; 15 – 30 ივნისი;
2. საბოლოო ანგარიშები: საინფორმაციო გამოშვებები, თოქ-შოუები.