უკან
მედია მონიტორინგი 2014
ქვეყანა: საქართველო
დონორი:
გაეროს განვითარების პროგრამა (UNDP)
თარიღი: აპრილი 2014 - ივნისი 2014
პროექტის მიზანი:
2014 ადგილობრივ არჩევნებთან დაკავშირებით ტელევიზიების (საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხი, რუსთავი 2, იმედი, მაესტრო, კავკასია, ტვ3, ტაბულა, აჭარის ტელევიზია) მთავარ საინფორმაციო გამოშვებსა და თოქ-შოუებზე დაკვირვება.
კვლევის დიზაინი:
მედია მონიტორინგი როგორც რაოდენობრივი, ისე თვისებრივი კომპონენტებით:
რაოდენობრივიკომპონენტი:
- დრო
- თანმიმდევრობა
- ტონი
- პირდაპირი/ირიბი საუბარი
თვისებრივიკომპონენტი:
- ბალანსი
- მიკერძოებული გაშუქება
- სიზუსტე
- ფაქტებზე დაფუძნებული გაშუქება
- ფაქტების დროული გაშუქება
- კადრითა და მუსიკით მანიპულირება
- ახალი ამბების იგნორირება
მასალები: 1. შუალედური ანგარიშები:
საინფორმაციო გამოშვებები: 15 აპრილი - 2 მაისი; 3 - 23 მაისი; 24 მაისი - 14 ივნისი; 15 – 30 ივნისი
თოქ შოუები: 15 აპრილი - 2 მაისი; 3 - 23 მაისი; 24 მაისი - 14 ივნისი; 15 – 30 ივნისი
2. საბოლოო ანგარიშები: საინფორმაციო გამოშვებები, თოქ-შოუები.