უკან
მედია მონიტორინგი 2013
ქვეყანა: საქართველო
დონორი:
გაეროს განვითარების პროგრამა (UNDP)
თარიღი: მაისი 2013 - ნოემბერი 2013
პროექტის მიზანი:
2013 საპრეზიდენტო არჩევნებთან დაკავშირებით ტელევიზიების (საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხი, რუსთავი 2, იმედი, მაესტრო, კავკასია, მეცხრე არხი, აჭარის ტელევიზია) მთავარ საინფორმაციო გამოშვებზე დაკვირვება.
კვლევის დიზაინი:
მედია მონიტორინგი როგორც რაოდენობრივი, ისე თვისებრივი კომპონენტებით:
რაოდენობრივი კომპონენტი:
თვისებრივი კომპონენტი:
რაოდენობრივი კომპონენტი:
- დრო
- თანმიმდევრობა
- ტონი
- პირდაპირი/ირიბი საუბარი
თვისებრივი კომპონენტი:
- ბალანსი
- მიკერძოებული გაშუქება
- სიზუსტე
- ფაქტებზე დაფუძნებული გაშუქება
- ფაქტების დროული გაშუქება
- კადრითა და მუსიკით მანიპულირება
- ახალი ამბების იგნორირება
მასალები: 1. ყოველთვიური ანგარიშები: სატელევიზიო არხები: 15 მაისი - 15 ივნისი; 16 ივნისი - 16 ივლისი; 17 ივლისი - 17 აგვისტო; 18 აგვისტო - 18 სექტემბერი; 19 სექტემბერი - 26 ოქტომბერი; 27 ოქტომბერი - 15 ნოემბერი. თოქ შოუები: 16 სექტემბერი - 19 ოქტომბერი; 20 ოქტომბერი – 15 ნოემბერი.
2. საბოლოო ანგარიში